FAQ
  • help_outline Kedy a ako mi bude tovar doručený

    To záleží natom, či je vami požadovaný tovar na sklade, alebo na sklade u dodávateľa. V prípade, že je tovar skladom, zvyčajne je doručovaný na další pracovný deň. V prípade že je tovar na sklade u dodáveteľa, tovar je doručený do dvoch pracovných dní.

    Tovar doručujeme prostredníctvom kuriérskej služby UPS. Po dohode je menší tovar možné odoslať aj Slovenskou poštou. Kuriérska služba UPS doručuje tovar vždy nasledujúci pracovný deň po našom odoslaní. 

  • help_outline Aká je cena prepravy?

    Cena za prepravu je pevne stanovená. Ak máte objednávku v hodnote do 80€, tak sa účtuje 5€ za prepravu. Ak by vaša objednávka bola v hodnote nad 80€, vtedy je doprava Zadarmo.

  • help_outline Je uvádzaná cena s DPH? Môžem nakupovať na firmu?

    Všetky ceny sú uvedené s DPH a sú to konečné ceny. Naša spoločnosť je platcom DPH, takže pokiaľ vyplníte fakturačné údaje, IČO a DIČ môžete si tovar od nás dať bez problémov do účtovníctva do nákladov.

  • help_outline Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť aj osobne?

    Áno, ponúkame aj túto možnosť. Pri potvrdzovaní objednávky si zvolíte osobný odber a váš tovar bude prichystaný v predajni na adrese:  Partizánska cesta 110 , Banská Bystrica 974 01

    Hneď ako bude váš objednaný tovar prichystaný, budeme vás o tom telefonicky informovať.

  • help_outline Čo ak mi zakúpený diel nebude pasovať?

    V prípade ak Vám nebude zakúpený produkt z našeho e-shopu pasovať, je možné ho do 14 kalendárnych dní vrátiť prípadne do 30 pracovných dní vymeniť za správny tovar. Tovar je možné vrátiť buď osobne, alebo ho môžete poslať na našu adresu, ktorú nájdete v sekcii "Kontakt".

    Tovar nie je možné vrátiť na dobierku. Pri vracaní tovaru sa prosím uistite, že je poriadne zabalený, neprelepujte krabicu v ktorej je samotný tovar zabalený farebnými lepiacimi páskami, nevpisujte na krabicu adresu a podobne. Najideálnejší spôsob je tovar zabaliť do baliaceho papiera. K tovaru priložte sprievodný list, kde uvediete dôvod vrátenia a požadovanú formu náhrady za vrátený tovar (vrátenie peňazí, iný tovar). Ak sa rozhodnete pre vrátenie peňazí, napíšte nám aj číslo účtu, na ktorý Vám môžeme sumu za tovar vrátiť. 

  • help_outline Aký je postup pri reklamácií?

    V prípade ak chcete tovar reklamovať, môžete ho doniesť osobne na našu pobočku, alebo ho k nám zaslať. K tovaru priložte dôvod reklamácie, prípadne popis závady dielu, údaje o Vašom aute, koľko kilometrov bolo približne s dielom najazdených a v ktorom servise bol diel montovaný. Reklamácia bude vybavená v zákonnej lehote a ihneď po vybavení Vás budeme telefonicky kontaktovať.